dijous, 3 de març del 2016

Una mare



Per Àngela Sánchez Vicente


Què hi ha a la vida més important que una mare? La meva resposta és molt clara: res!

No només ens donen la vida i ens acompanyen pel camí de la vida, les tasques d’una mare són incalculables, extremadament necessàries i són les persones que realment es preocupen al cent per cent per conèixer-nos en profunditat i ajudar-nos en tot el que es pot.

Què seria de nosaltres sense elles?

Tenir entre mans Una mare de l’autor Alejandro Palomas em fa molta por; tinc la certesa que m’emocionaré, que potser alguna llàgrima relliscarà per la meva cara i que més d’una rialla se m’escaparà.

Vinga, a l’aventura!

A la novel·la ens trobarem amb en Fer i la seva mare que ja els coneixem de l’èxit “Un gos”.

Realment la mare és un torrent d’emocions que heu de descobrir i de la que n’estic convençuda que no us defraudarà. Això si, si encara no sou addictes a l’autor prepareu-vos per la seva sensibilitat i bellesa narrativa doncs acabareu llegint tota la seva bibliografia.

En aquesta obra en concret ens presenta en profunditat a l’Amàlia, la mare. Una dona que als seus seixanta-cinc anys és una dona valenta que ha afrontat la vida amb coratge i molt d’amor cap als seus fills.

El seu propòsit és reunir-los a tots la nit de Cap d’Any. Té la certesa que serà la nit més especial de totes.

Perquè creieu que serà? 

Poc a poc i gràcies a Columna aconseguireu infiltrar-vos a la família i passejar pels passatges que ens narren amb les emocions a flor de pell. És impossible que la seva proximitat i la seva empatia amb el lector no us captivi.

Us ve de gust assistir al sopar i descobrir perquè serà una nit tan especial per tots?

La solució és a les vostres mans.

Rendiu-vos a la lectura d’aquest autor i no dubteu en deixar-vos anar, és un llibre terapèutic que us farà sentir i pensar molt.

No us hi negueu, és una joia oculta a les llibreries! Aneu a cercar-lo!


1 comentari:

  1. El tinc a la llista de pendents des de fa temps, a veure si aconsegueixo arribar-hi :D

    ResponElimina