dimarts, 10 de maig del 2016

Este es un libro sobre amor



Hoy estamos de enhorabuena por partida doble, presentamos una nueva editorial independiente, Maresia Libros, nacida el otoño del año pasado en Barcelona, con la ilusión de editar y difundir entre el público lector de España y Latinoamérica una muestra significativa de las letras brasileñas.

Así es como ha llegado a nuestras manos Este es un libro sobre amor de Paula Gicovate, su primera novela donde quiere dejar plasmada la voz de ELLA, una metáfora de las mujeres y los hombres que cruzan por nuestras vidas.

Una novela que engaña, por su aspecto con grandes contrastes entre el negro y el blanco, con unas ilustraciones vegetales marinas y poco más de cuatro apartados podríamos llegar a la conclusión que nos enfrentamos a una lectura ligera, sin conflicto y lineal, pero como muy bien se dice nunca juzgues sin conocer.

He descubierto que este pequeño gran libro es mucho más que el testimonio de una mujer frente a diversas situaciones relacionadas con el que es, fue o debería ser el hombre de su vida.

Estamos frente a un diario, a una epístola a una reflexión profunda en la voz de ella sobre sus relaciones, sobre los hombres de su vida y como ella se siente frente al amor, son cuatro episodios con cuatro hombres distintos y sus respectivas maneras de enfrentarse al amor.

Conoceremos a “Aquel que podría haber sido” (pro que no quiso enamorarse), “Aquel que no hablaba” (porque era incapaz de expresar lo que sentía), “Aquel que nunca me perdonó” (cuyo amor, inmenso, nunca fue suficiente) y “Aquel que me confinó en su castillo” (y la ahogó en la rutina).

Una profunda reflexión sobre el ir y venir del amor, de cuando una relación falla por él o por ella, de las expectativas no conseguidas, de los sueños rotos y los corazones heridos, una manera elegante de poner los puntos sobre las ies.

Unos breves pasajes que no se cierran a la descubierta de un nuevo amor y quizás el definitivo.

De ella me quedo el sabor de cerrar los ojos y sentirme frente a diversas nuevas amigas que junto a una buena taza de café charlan despreocupadamente sobre el amor y el desamor, unas amigas que te abren su corazón herido y su esperanza floreciente.

Este parece ser el principio de una gran aventura.



Els àngels de gel



Per Àngela Sánchez Vicente


Us presentem Els àngels de gel, un thriller psicològic que us deixarà de pedra!

Situem-nos a la Barcelona d’inicis del segle XX, en un sanatori ple d’ombres gòtiques que impregnen tot el que allà hi succeeix. Un cop ja estem allà dins podrem anar a la recerca del nostre protagonista; en Frederic és un jove psiquiatre que nota com la seva feina i la seva vida personal cada cop estan més lligades per aquell espai.

La seva estimada va viure anys enrere en aquell indret, quan encara no era un sanatori sinó un internat per nenes de bona família. Aquell internat on ella va viure va ser víctima de les flames en un implacable incendi.

Les ombres de les gàrgoles i l’estructura és l’únic testimoni que pot ajudar a aquest jove a apropar-se a la Blanca i a descobrir que va passar realment.

La ploma d’en Toni Hill ens mostra les dues cares de la moneda de l’ésser humà, des de la bondat més sincera fins al despotisme i la foscor, des de l’honestedat fins al valor de la mentida i els enganys.

Moltes preguntes s’aniran creuant en el seu camí en una atmosfera lúgubre i molt misteriosa però amb la seva força vital i amb la set de veritat anirà responent tots els seus enigmes.

Obsessions i una gran venjança van marcar el passat de tan inhòspita i freda casa però... Perquè? Com? Qui?

Aquest analista descobrirà racons de la ment que fins ara creia que no existia però amb tots els seus coneixements no se li resistiran els interrogants que se li van presentant.

El cor de la blanca és el seu motor i el seu destí però ara que sap tants misteris ha de tancar les velles histories encara que siguin doloroses per poder enfrontar un futur on la llum i la veritat en siguin les protagonistes.

Realment m’ha deixat bocabadada i no us desvetllaré gaire cosa més, ja ho sé, us he dit molt poca cosa sobre la trama en si però és tan immensament perfecta que cada detall hi és per alguna cosa i per detonar una altre pista. Res és atzarós en aquesta gran obra. 

La meva recomanació és que aneu a la llibreria i agraint a Rosa dels vents per apostar per aquesta misteriosa aventura us submergiu en ella i us deixeu captivar per la seva essència.
Si us feu amics dels protagonistes els podreu ajudar a trobar el camí de la veritat.

Jo crec que us necessiten! Vinga, ajudeu-los!